کد خبر : 97139
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۰
1 بازدید

برنامه‌ریزی برای صادرات ۶۰ هزار تن مرغ در نیمه دوم سال

برنامه‌ریزی برای صادرات ۶۰ هزار تن مرغ در نیمه دوم سال

سید صدرالدین عظیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی‌های اخیر، تولید مرغ به اندازه کافی است به طوریکه عرضه و تقاضا همخوانی دارد. او قیمت کنونی هرکیلو مرغ در استان‌ها ۵۹ تا ۶۲ هزارتومان اعلام کرد و افزود: مسئولان جلوی خروج مرغ در برخی استان‌ها را گرفتند

سید صدرالدین عظیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی‌های اخیر، تولید مرغ به اندازه کافی است به طوریکه عرضه و تقاضا همخوانی دارد.

او قیمت کنونی هرکیلو مرغ در استان‌ها ۵۹ تا ۶۲ هزارتومان اعلام کرد و افزود: مسئولان جلوی خروج مرغ در برخی استان‌ها را گرفتند که همین امر علت نوسانات اخیر بازار بود.

عظیمی با اشاره به توقف صادرات مرغ برای تنظیم بازار داخل گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ۶ ماهه دوم سال ماهانه ۱۰ هزارتن و حداقل ۶۰ هزارتن مرغ باید به بازار‌های هدف صادر شود.

نایب رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: برآورد‌ها حاکی از آن است که جوجه ریزی مهرماه به ۱۴۰ میلیون قطعه برسد که با بهبود وزن گیری مرغ‌ها و کاهش تلفات، کمبودی در عرضه نداریم.

او نیاز ماهانه کشور را ۲۳۰ هزارتن اعلام کرد و گفت: براساس جوجه ریزی‌های اخیر، تولید مرغ ۱۰ تا ۲۰ هزارتن مازاد بر نیاز بازار است.

خبرنگار: آزاده محبی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn