کد خبر : 97451
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
2 بازدید

گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری/آموزش دریافت آنلاین گواهی کسر از حقوق

گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری/آموزش دریافت آنلاین گواهی کسر از حقوق

به گزارش ساناپرس، یکی از مشکلاتی که بازنشستگان در سال های گذشته با آن مواجه بودند، زمان بر بودن پروسه صدور گواهی کسر از حقوق بود. به طوری که انجام امور اداری مربوطه معمولا تا ۳ هفته به طول می انجامید. اگر تا به حال به دنبال وام گرفتن رفته باشید حتماً شنیده‌اید که یکی

به گزارش ساناپرس، یکی از مشکلاتی که بازنشستگان در سال های گذشته با آن مواجه بودند، زمان بر بودن پروسه صدور گواهی کسر از حقوق بود. به طوری که انجام امور اداری مربوطه معمولا تا ۳ هفته به طول می انجامید.

اگر تا به حال به دنبال وام گرفتن رفته باشید حتماً شنیده‌اید که یکی از مدارکی که باید به بانک ارائه دهید گواهی کسر از حقوق است. برای کسانی که کارمند دولت یا نهادهای عمومی یا بازنشسته و مستمری‌بگیر صندوق‌های بازنشستگی هستند، گواهی کسر از حقوق خودشان و برای افراد دیگر گواهی کسر از حقوق ضامنی که معرفی می‌کنند لازم است.

این گواهی برای اطمینان از این است که وام‌گیرنده اقساط خود را پرداخت می‌کند. در غیر این صورت بانک می‌تواند از طریق حقوق کسی که گواهی را ارائه داده، اقساط را برداشت کند.

گواهی کسر از حقوق همچنین نشان می‌دهد که فرد وام‌ گیرنده به اندازه‌ای حقوق می‌گیرد که بتواند اقساط خود را پرداخت کند. این گواهی درواقع نامه‌ای است که در آن اطلاعات مشخصی می‌آید. از جمله اینکه فرد ماهانه چه میزان حقوق دریافت می‌کند و تا سقف چه مبلغی می‌تواند وام یا تسهیلات دریافت کند و چه میزان از حقوق او می‌تواند برای پرداخت اقساط وام استفاده شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn