کد خبر : 97995
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۵۸
6 بازدید

مرد اتریشی تحت تاثیر قارچ جادویی یا همان ماشروم یا سیلوسایبین آلت تناسلی خود را قطع کرد!

مرد اتریشی تحت تاثیر قارچ جادویی یا همان ماشروم یا سیلوسایبین آلت تناسلی خود را قطع کرد!

مردی در اتریش پس از مصرف قارچ جادویی و دچار شدن به روان پریشی، با تبر آلت تناسلی خود را قطع کرد! پزشکان موفق شدند بخش‌هایی از آلت را به هم وصل کنند و این مرد پس از چند ماه سلامتی خود را به دست آورد. به گزارش ایونا از نیویورک پست، در اتفاقی نادر

مردی در اتریش پس از مصرف قارچ جادویی و دچار شدن به روان پریشی، با تبر آلت تناسلی خود را قطع کرد! پزشکان موفق شدند بخش‌هایی از آلت را به هم وصل کنند و این مرد پس از چند ماه سلامتی خود را به دست آورد.

به گزارش ایونا از نیویورک پست، در اتفاقی نادر و تکان دهنده، یک مرد اتریشی پس از مصرف قارچ جادویی، در حالت روان پریشی با تبر به جان آلت تناسلی خود افتاد و آن را به چندین قطعه تقسیم کرد!

 

این مرد ۳۷ ساله که سابقه افسردگی و سوء مصرف الکل داشته است، در حالی که در خانه ییلاقی خود تنها بوده، ۳ تا ۴ عدد قارچ سیلوسایبین مصرف می‌کند. سیلوسایبین ترکیبی طبیعی است که در قارچ‌های جادویی یافت می‌شود و می‌تواند باعث ایجاد توهمات شدید در افراد شود.

رضاییان به اردوی اتریش نرسید/ انتقاد کی روش از فدراسیون فوتبال
 
بخوانید

 

این مرد پس از مصرف قارچ‌ها، دچار یک دوره روان پریشی کوتاه مدت می‌شود و در این حالت با تبر به آلت تناسلی خود حمله می‌کند. سپس تکه‌های آلت خود را در یک شیشه پر از برف قرار می‌دهد و با بستن یک تکه پارچه به دور آن سعی می‌کند جلوی خونریزی را بگیرد.

 

خوشبختانه این مرد پس از ۵ ساعت توسط یکی از اهالی شهر پیدا و به بیمارستان منتقل می‌شود. پزشکان پس از تمیز کردن آلت تناسلی که به شدت آلوده به خاک و برف شده بود، موفق شدند قسمت نوک و حدود ۵ سانتی متر از تنه آلت را به هم وصل کنند. سایر قطعات به دلیل آسیب شدید قابل وصل نبودند.

یورو 2024: فرانسه با گل دقیقه نودی اتریش را از پیش رو برداشت ⚽️
 
بخوانید

 

این بیمار که پس از عمل جراحی هنوز دچار روان پریشی بود، به مدت یک هفته تحت مراقبت متخصصان روانپزشکی قرار گرفت. پس از بهبود وضعیت روانی، او به بخش اورولوژی منتقل شد.

 

با وجود عوارضی مانند نکروز (مرگ بافت پوست)، این مرد در نهایت بهبود یافت و پس از چند ماه توانست عملکرد نعوظ و ادرار خود را به دست آورد.

مرد اتریشی تحت تاثیر قارچ جادویی یا همان ماشروم یا سیلوسایبین آلت تناسلی خود را قطع کرد!
 
بخوانید

این اولین مورد ثبت شده از سندرم کلینگزور مربوط به قارچ‌های جادویی است که در آن فرد در حالت روان پریشی به آلت تناسلی خود آسیب می‌رساند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn