کد خبر : 98036
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۲۴
1 بازدید

توجه وزارت ورزش ، مسئولیت فدراسیون تیر و کمان را بیشتر می‌کند

توجه وزارت ورزش ، مسئولیت فدراسیون تیر و کمان را بیشتر می‌کند

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص بازدید سید محمد شروین اسبقیان از اردوی تیم‌های نوجوان و جوانان اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از اردوی تیم‌های نوجوانان و جوانان بازدید کرد. این اتفاق نشان می‌دهد وزارت ورزش به تیر و کمان

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص بازدید سید محمد شروین اسبقیان از اردوی تیم‌های نوجوان و جوانان اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از اردوی تیم‌های نوجوانان و جوانان بازدید کرد. این اتفاق نشان می‌دهد وزارت ورزش به تیر و کمان اهمیت می‌دهد و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

وی افزود: تیم‌های پایه ما برای حضور در قهرمانی آسیا عازم چین تایپه شدند و بعد از سه ماه تمرین شبانه روزی تمام تلاش خود را می‌کنند تا در این رقابت‌ها بدرخشد.

رییس فدراسیون تیر و کمان ادامه داد: ما تیم را کیفی اعزام کردیم و تا الان عملکرد بچه‌ها نسبتا خوب بوده است. باید در تیم‌های پایه سرمایه گذاری کنیم، چون این مسابقات (رده‌های سنی پایه در آسیا) خیلی نزدیک به بزرگسالان است و به علت برداشتن شرایط سنی، دیگر باید به سمت جوانگرایی برویم.

شعبانی‌بهار ادامه داد: من سرپرست هیات ژوری مسابقات هستم و چون عضو هیات رییسه آسیا هم هستم، مسئولیت سنگینی در مسابقات دارم.

وی در پایان گفت: فدراسیون تیر و کمان در حال طی کردن مسیر درستی برای ساختن آینده است. از خود من گرفته تا تمام همکارانم صبح تا شب تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn