کد خبر : 98301
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
3 بازدید

پاسخ سازمان لیگ به میزبانی ورزشگاه تختی در لیگ نخبگان/ تمام نواقص آن باید برطرف شود

پاسخ سازمان لیگ به میزبانی ورزشگاه تختی در لیگ نخبگان/ تمام نواقص آن باید برطرف شود

به گزارش خبرورزشی، قرار است چادرملوی اردکان در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از پرسپولیس میزبانی کند تا اینطور به نظر برسد سرخابی‌ها می‌توانند در این استادیوم از رقبایشان میزبانی کنند. امیرحسین روشنک در این باره به خبرورزشی گفت: باید بازی چادرملو – پرسپولیس را  رصد بکنیم، همانطور که بازی‌های شهر قدس

به گزارش خبرورزشی، قرار است چادرملوی اردکان در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران از پرسپولیس میزبانی کند تا اینطور به نظر برسد سرخابی‌ها می‌توانند در این استادیوم از رقبایشان میزبانی کنند.

امیرحسین روشنک در این باره به خبرورزشی گفت: باید بازی چادرملو – پرسپولیس را  رصد بکنیم، همانطور که بازی‌های شهر قدس را رصد می‌کنیم. به هرحال استادیوم تختی  ظرفیت بالاتری نسبت به شهر قدس دارد و از این نظر شرایط بهتری دارد. اگر باشگاه‌ها تمایل داشته باشند و این استادیوم هم آماده باشد حتما می‌شود بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آن برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تختی می‌تواند از بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آسیا میزبانی کند هم گفت:  ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا باید نظر بدهند، اگر کلیه نوافقص استادیوم حل شود، می‌شود این اتفاق رخ بدهد. ورزشگاه تختی در گذشته میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان بوده و اگر شرایطش باشد بازهم می‌شود این اتفاق رخ بدهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn