کد خبر : 98499
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
8 بازدید

سیستم نکونام برای دیدار استقلال و السد فاش شد

سیستم نکونام برای دیدار استقلال و السد فاش شد

بازدید:۳ صد آنلاین | سرمربی استقلال به احتمال فراوان در بازی با السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا هم از سیستم ۳ دفاعه استفاده خواهد کرد. به گزارش صد آنلاین،  استقلال در شرایطی امشب به مصاف السد می رود که آبی ها در صورت پیروزی در این بازی مهم می توانند تا حدی از بحران

سیستم نکونام برای دیدار استقلال و السد فاش شد

بازدید:۳

صد آنلاین | سرمربی استقلال به احتمال فراوان در بازی با السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا هم از سیستم ۳ دفاعه استفاده خواهد کرد.

به گزارش صد آنلاین،  استقلال در شرایطی امشب به مصاف السد می رود که آبی ها در صورت پیروزی در این بازی مهم می توانند تا حدی از بحران خارج شوند. 


شنیده ها حاکی از آن است که امشب محمدرضا خالدآبادی در ترکیب اصلی جانشین سیدحسین حسینی می شود و احتمالا روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و سامان فلاح خط دفاع آبی ها را تشکیل می دهند. 

همچنین ممکن است رامین رضاییان بعد از جلسه با نکونام به ترکیب برگردد و در پست وینگ بک راست بازی کند و زکی پور در پست وینگ بک چپ به میدان می رود. البته این احتمال وجود دارد که زکی پور بازی را از روی نیمکت شروع کند و جلالی به جای او در ترکیب اصلی باشد.

دیدیه اندونگ، آرش رضاوند و جلال الدین ماشاریپوف نفراتی هستند که باید در مرکز زمین برای مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو در خط حمله موقعیت سازی کنند. 

ترکیب احتمالی استقلال در بازی با السد به شرح زیر است: 

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی (میلاد زکی پور)، دیدیه اندونگ، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn