کد خبر : 98529
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
2 بازدید

مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی ؛ مهمان ویژه کنسرت بهنام بانی + عکس

مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی ؛ مهمان ویژه کنسرت بهنام بانی + عکس

به گزارش بازیگر 360 ، مونا کرمی، بازیگر نقش آرزو در سریال «از سرنوشت»، به همراه همسرش سپند امیرسلیمانی در کنسرت بهنام بانی حضور یافتند و عکسی به یادماندنی به ثبت رساندند. این زوج جوان که اخیراً ازدواج کرده‌اند، با انتشار این عکس تولد بهنام بانی را تبریک گفتند. سپند امیرسلیمانی به مناسبت تولد بهنام

به گزارش بازیگر 360 ، مونا کرمی، بازیگر نقش آرزو در سریال «از سرنوشت»، به همراه همسرش سپند امیرسلیمانی در کنسرت بهنام بانی حضور یافتند و عکسی به یادماندنی به ثبت رساندند. این زوج جوان که اخیراً ازدواج کرده‌اند، با انتشار این عکس تولد بهنام بانی را تبریک گفتند.

سپند امیرسلیمانی به مناسبت تولد بهنام بانی  نوشت:

تولدت مبارک و دمت گرم برای این همه انرژی روی صحنه و اجرای بی نظیری که داری،امیدوارم سالهای سال همینطور درجه یک و عالی ادامه بدی و ما حالشو ببریم.

مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی: زوج هنری محبوب

مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی دو بازیگر محبوب و جوان سینمای ایران هستند که ازدواج آن‌ها خبرساز شد و مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به هنر قرار گرفت.
مونا کرمی با بازی در سریال‌هایی مانند “از سرنوشت” به شهرت رسید و توانایی‌های بازیگری خود را به نمایش گذاشت. او با چهره شیرین و بازی طبیعی خود توانست جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان باز کند.

سپند امیرسلیمانی نیز فرزند سعید امیرسلیمانی و برادر کمند با سابقه طولانی در بازیگری، یکی از چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است. او با بازی در نقش‌های متنوع و متفاوت، توانایی‌های خود را به اثبات رسانده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn