کد خبر : 98597
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
1 بازدید

تیراندازی وحشتناک درپارک خارستان بهبهان/ مرد شرور دستگیر شد

تیراندازی وحشتناک درپارک خارستان بهبهان/ مرد شرور دستگیر شد

بازدید:۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری محکوم متواری وعامل تیراندازی درپارک خارستان این شهرستان و عامل مجروح شدن چهارنفر در قالب طرح امنیت محله محور و دستگیری مخلین امنیت خبر داد. به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری محکوم متواری وعامل تیراندازی درپارک خارستان این شهرستان و عامل مجروح شدن چهارنفر در

تیراندازی وحشتناک درپارک خارستان بهبهان/ مرد شرور دستگیر شد

بازدید:۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری محکوم متواری وعامل تیراندازی درپارک خارستان این شهرستان و عامل مجروح شدن چهارنفر در قالب طرح امنیت محله محور و دستگیری مخلین امنیت خبر داد.

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری محکوم متواری وعامل تیراندازی درپارک خارستان این شهرستان و عامل مجروح شدن چهارنفر در قالب طرح امنیت محله محور و دستگیری مخلین امنیت خبر داد.

 

 

 

سرهنگ منصور سیلاوی دوشنبه در این خصوص بیان کرد: محکوم متواری که جرایم متعددی از جمله تیراندازی به ماموران انتظامی، ایجاد مزاحمت و شرارت، نزاع و درگیری و مصدوم نمودن چهارنفرباسلاح شکاری درپارک خارستان شناسایی و بازداشت شد.

 

 

 

وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شد. سیلاوی ادامه داد: با ورود قاطع دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بهبهان وی بازداشت وبه زندان تحویل داده شد. فرمانده انتظامی بهبهان بیان کرد: پلیس قاطعانه برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان، با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آسایش عمومی را به مخاطره بیندازند. فرمانده انتظامی ماهشهر نیز از انهدام باند سه نفره سارقان مسلح سیم برق، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت، طی یک عملیات ویژه پلیسی در این شهرستان خبر داد. 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn