کد خبر : 98663
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
7 بازدید

ماجرای شکایت از برنامه “گل یا پوچ” مهران مدیری

ماجرای شکایت از برنامه “گل یا پوچ” مهران مدیری

به گزارش بازیگر 360 ، معصومی مدعی است که در سال 1400 مسابقه‌ای با نام “اوزوک اوزوک” تولید کرده و آن را از شبکه اشراق زنجان پخش کرده است. او پس از تولید این برنامه، طرح کامل آن را به همراه یک نسخه از فیلم تدوین شده برای همکاری به فیلیمو و آپارات ارسال کرده

به گزارش بازیگر 360 ، معصومی مدعی است که در سال 1400 مسابقه‌ای با نام “اوزوک اوزوک” تولید کرده و آن را از شبکه اشراق زنجان پخش کرده است. او پس از تولید این برنامه، طرح کامل آن را به همراه یک نسخه از فیلم تدوین شده برای همکاری به فیلیمو و آپارات ارسال کرده اما با پاسخ منفی مواجه شده است.

با وجود رد شدن پیشنهاد همکاری، معصومی متوجه شده است که ایده اصلی برنامه او بدون اجازه و اطلاع وی، توسط فیلیمو و آپارات مورد استفاده قرار گرفته و برنامه “گل یا پوچ” با الهام از برنامه او تولید شده است.

معصومی همچنین تأکید کرده است که طرح مسابقه “اوزوک اوزوک” را به صورت رسمی در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسانده است.

در پی این اتفاق، معصومی از فیلیمو و آپارات به دلیل سرقت ادبی شکایت کرده و خواستار توقف پخش برنامه “گل یا پوچ” شده است. او همچنین از مهران مدیری به عنوان مجری این برنامه خواسته است که از ادامه همکاری با این پروژه که به اعتقاد او اخلاق حرفه‌ای را زیر پا گذاشته است، خودداری کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn