کد خبر : 98684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
0 بازدید

سفری هیجان انگیز به دل تاریخ باستان با فیلم «نفرین آرتا»

سفری هیجان انگیز به دل تاریخ باستان با فیلم «نفرین آرتا»

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم با داستانی جذاب و ماجراجویی، مخاطبان را به سفری هیجان‌انگیز در دل تاریخ باستان و به ویژه تمدن کهن آرتا (جیرفت) می‌برد. داستان فیلم درباره یک باستان‌شناس است که موفق می‌شود راز تمدنی باستانی و مفقوده را کشف کند. این کشف بزرگ زندگی او را دستخوش تغییرات بزرگی

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم با داستانی جذاب و ماجراجویی، مخاطبان را به سفری هیجان‌انگیز در دل تاریخ باستان و به ویژه تمدن کهن آرتا (جیرفت) می‌برد.

داستان فیلم درباره یک باستان‌شناس است که موفق می‌شود راز تمدنی باستانی و مفقوده را کشف کند. این کشف بزرگ زندگی او را دستخوش تغییرات بزرگی می‌کند و او را درگیر ماجراهای پیچیده و رازآلود می‌کند.

فیلمبرداری «نفرین آرتا» در لوکیشن‌های تاریخی و طبیعی همچون کرمان، جیرفت، شهر زیرزمینی رباط آغاج و غار چال نخجیر انجام شده است. این انتخاب لوکیشن‌ها به فیلم جلوه‌ای حماسی و واقع‌گرایانه بخشیده است.

از جمله بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به حمیدرضا عطایی، رامین راستاد، شیرین بینا، رضا ایرانمنش و شلر کی اشاره کرد. حضور این بازیگران توانمند به جذابیت بیشتر فیلم کمک کرده است.

«نفرین آرتا» تنها یک فیلم تاریخی نیست، بلکه یک اثر سینمایی است که با داستانی جذاب و پرکشش، مخاطبان را به فکر وادار می‌کند. این فیلم به بررسی تاریخ و تمدن ایران باستان می‌پردازد و سعی دارد تا رازهای پنهان این تمدن کهن را آشکار کند.

اگر به تاریخ ایران باستان و فیلم‌های ماجراجویی علاقه‌مند هستید، دیدن فیلم «نفرین آرتا» را از دست ندهید.

عوامل سازنده فیلم:

  • تهیه‌کننده: سید جلال چاوشیان
  • کارگردان: مجید کریمی
  • نویسندگان: آباریس تنظیفی، مجید کریمی
  • بازیگران: حمیدرضا عطایی، رامین راستاد، شیرین بینا، رضا ایرانمنش، شلر کی، بابک نوری، ابتسام بغلانی، محمدرضا اکبری، سعید بیات، امیرارسلان کریمی، یسنا اصلانی، مهدی شیخ عیسی، اولگا کلویوا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn