کد خبر : 98713
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
1 بازدید

تبعات سنگین تصمیم جنجالی باشگاه هندی / حریف تراکتور از آسیا حذف می شود؟

تبعات سنگین تصمیم جنجالی باشگاه هندی / حریف تراکتور از آسیا حذف می شود؟

به گزارش رکنا ، به نظر می‌رسد که تیم موهان باگان قصد ندارد که برای دیدار با تراکتور به ایران سفر کند. این تیم هندی وضعیت منطقه و نگرانی درخصوص امنیت بازیکنان را بهانه کرده است. صفحه رسمی این باشگاه در تازه‌ترین پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، این موضوع را اطلاع داده

به گزارش رکنا ، به نظر می‌رسد که تیم موهان باگان قصد ندارد که برای دیدار با تراکتور به ایران سفر کند. این تیم هندی وضعیت منطقه و نگرانی درخصوص امنیت بازیکنان را بهانه کرده است. صفحه رسمی این باشگاه در تازه‌ترین پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، این موضوع را اطلاع داده است.

در پست جدید صفحه توییتری یا همان ایکس موهان باگان، این باشگاه پوستری را منتشر کرده که به بازی این تیم برابر محمدان در سوپرلیگ هند اشاره دارد. در توضیح پوستر نیز نوشته شده است: “تمرکز ما روی نبرد بعدی با محمدان است” که این به معنای خودداری تیم هندی برای سفر به ایران است.

این در شرایطی است که در حال حاضر دو تیم پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان برای برگزاری بازی‌های لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس و سپاهان در ایران به سر می‌برند و هیچ مشکلی برای برگزاری بازی با نمایندگان ایران ندارند.

ضمن اینکه، تراکتور به طور کلی برای برگزاری بازی با موهان باگان، به دنبال استفاده از حداکثر ظرفیت نفرات خود بود چرا که تبریزی‌ها به چشم یک بازی نه چندان دشوار به این مسابقه نگاه می‌کردند که اکنون با عدم سفر تیم هندی به ایران، یک پیروزی انضباطی راحت را به دست خواهند آورد و البته احتمال محرومیت سنگین موهان باگان نیز وجود دارد.

علاوه بر این، وب‌سایت تایمز آف ایندیا نوشته است: تصمیم موهان باگان، دیدار بعدی آن‌ها در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتور را در ابهام فرو برده است. تیم موهان باگان قرار بود صبح یکشنبه پس از شکست ۳-۰ در برابر تیم سنیل چتری در لیگ برتر هند، از بنگلور به ایران پرواز کند. بازی مقابل تراکتور روز چهارشنبه در شهر تبریز ایران برگزار خواهد شد. با این حال، تیم خوزه مولینا تصمیم گرفته است که به‌صورت تدریجی به کلکته بازگردد.

مدیریت تیم موهان باگان با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ارتباط بوده و پیش از رسمی‌کردن تصمیم خود، به‌دنبال شفاف‌سازی از سوی نهاد نظارتی بازی‌های قاره‌ای است. آن‌ها آمادگی خود را برای برگزاری بازی در یک مکان بی‌طرف اعلام کرده و مدارکی برای حمایت از تصمیم خود مبنی بر عدم سفر به ایران تهیه کرده‌اند. احتمالاً امروز مدیریت تیم به‌طور رسمی به AFC تصمیم خود را اطلاع می‌دهد.

اگرچه هیچ بیانیه رسمی از سوی مدیریت تیم موهان باگان در این خصوص منتشر نشده، یک منبع آگاه تأیید کرده است که تیم در شرایط فعلی به ایران سفر نخواهد کرد و منتظر راهنمایی AFC برای اقدامات بعدی است.

دباشیس دوتا، دبیر موهان باگان، گفت: «تاکنون به AFC، AIFF و وزارت امور خارجه اطلاع داده‌ایم. باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.» وی افزود که درخواست برگزاری این بازی در یک مکان بی‌طرف مطرح شده، اما AFC هنوز پاسخی نداده است. پیش از این شنیده شده بود که در صدور ویزا برای بازیکنان خارجی مشکلاتی وجود داشته است، اما روز یکشنبه اعلام شد که این مشکلات حل شده است.

عدم برگزاری بازی در ایران ممکن است تیم موهان باگان را در معرض تحریم‌های AFC قرار دهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn