کد خبر : 98786
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
6 بازدید

تغییر چهره قابل توجه سینای سریال آوای باران

تغییر چهره قابل توجه سینای سریال آوای باران

به گزارش بازیگر 360 ، این تصاویر نشان می‌دهد که پس از گذشت ۱۱ سال از پخش این سریال، تغییرات قابل توجهی در چهره او ایجاد شده است. تقوازاده که در زمان بازی در سریال آوای باران نوجوانی بود، اکنون جوانی رشید و با چهره متفاوت شده است. این تغییر چهره، توجه بسیاری از مخاطبان

به گزارش بازیگر 360 ، این تصاویر نشان می‌دهد که پس از گذشت ۱۱ سال از پخش این سریال، تغییرات قابل توجهی در چهره او ایجاد شده است.

تقوازاده که در زمان بازی در سریال آوای باران نوجوانی بود، اکنون جوانی رشید و با چهره متفاوت شده است. این تغییر چهره، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است و آن‌ها با دیدن این تصاویر، خاطرات شیرین سریال آوای باران را به یاد آورده‌اند.

سریال آوای باران یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون ایران بود که در سال‌های گذشته پخش شد و با داستان جذاب و بازیگران جوان خود توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. علی تقوازاده نیز با بازی در نقش سینا، یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال، به شهرت رسید.

انتشار تصاویر جدید علی تقوازاده نشان می‌دهد که او همچنان در عرصه بازیگری فعال است و به دنبال نقش‌های جدید و چالش‌برانگیز است. بسیاری از طرفداران او، مشتاق دیدن او در پروژه‌های جدید سینمایی و تلویزیونی هستند.

تغییر چهره قابل توجه سینای سریال آوای باران تغییر چهره قابل توجه سینای سریال آوای باران

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn