کد خبر : 98824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
8 بازدید

:::جالبتر::: کارشناسی داوری بازی پرسپولیس

:::جالبتر::: کارشناسی داوری بازی پرسپولیس

نواندیش: سرخپوشان تهرانی در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا امشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پاختاکور ازبکستان رفتند. در این گزارش نواندیش، کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس – پاختاکور بررسی می شود.   تیم داوری این دیدار شامل عبدالله جمالی از کویت است و علی تی چراک و سعود الشمالی کمک‌های اول

نواندیش: سرخپوشان تهرانی در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا امشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پاختاکور ازبکستان رفتند.

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس - پاختاکور

در این گزارش نواندیش، کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس – پاختاکور بررسی می شود.

 

تیم داوری این دیدار شامل عبدالله جمالی از کویت است و علی تی چراک و سعود الشمالی کمک‌های اول و دوم جمالی در این مسابقه هستند. عبدالله الکندری کمک داور وی‌ای‌آر بود.

 

حیدر سلیمانی، در مورد نحوه قضاوت عبدالله جمالی داور کویتی بازی پرسپولیس و پاختاکور و کیم جونگ هیوک داوراهل کره جنوبی در بازی استقلال و السد قطر گفت: نیمه اول بازی پرسپولیس و پاختاکور هیچ مشکل داوری نداشت و تمامی تصمیمات داور کویتی درست بود و کارت های زردی هم که به استقلال نشان داد درست بود.

به نقل از فارس، وی در مورد داور بازی استقلال گفت: داور کره جنوبی هم قضاوت خوبی انجام داد و روی گل استقلال هم که اعتراضی انجام شد با بازبینی صحنه کاملا مشخص شد که مهاجم هیچ خطایی روی دروازه بان استقلال انجام نداده است و حسینی به سمت مهاجم رفت و مهاجم السد قطر به سمت دروازه بان استقلال حرکتی نداشت. حسینی فقط در دفع توپ مرتکب اشتباه شد و توپ وارد دروازه استقلال شد.سلیمانی با اشاره به صحنه مشکوک پنالتی برای استقلال دقیقه ١٠ اظهار داشت: در این صحنه روی مهرداد محمدی درون محوطه جریمه السد خطا شد و مدافع السد با دست راست و ایجاد فشار خطا کرد ولی داور نتوانست تشخیص دهد. مدافع با دست باز هل داد که می توانست پنالتی باشد.

 

این گزارش به صورت آنلاین با درج نظر دیگر کارشناسان داور تکمیل می شود…. ما را دنبال کنید…

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn