کد خبر : 98904
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
6 بازدید

نظامیان صهیونیست در میدان مین زمین گیر شدند

نظامیان صهیونیست در میدان مین زمین گیر شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه در یک میدان مین گرفتار شده‌اند. براساس اعلام گردان‌های القسام، شماری از نیروهای این یگان که در منطقه «الفخاری» در

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه در یک میدان مین گرفتار شده‌اند.

براساس اعلام گردان‌های القسام، شماری از نیروهای این یگان که در منطقه «الفخاری» در شرق شهر خان یونس در میدان مین از پیش طراحی شده گرفتار شده‌اند، کشته و زخمی شده‌اند.

گردان‌های القسام پیش تر نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مجاهدان این گروه موفق شده‌اند با انجام یک کمین ترکیبی ۲ دستگاه نفربر، یک تانک «مرکاوا» و ۲ بولدوزر نظامی از نوع «D۹» را با بمب و راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» در منطقه «الفخاری» در خان یونس، هدف قرار دهند و منهدم کنند.

طبق این بیانیه، در این عملیات چند نظامی صهیونیست نیز کشته و زخمی شدند.

منابع رسانه‌ای نیز تصاویری از انتقال کشته‌ها و مجروحان کمین گردان‌های القسام در خان یونس توسط بالگرد به بیمارستان «سوروکا» در شهر اشغالی «بئر السبع» واقع در جنوب فلسطین اشغالی را منتشر کردند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت یک سال از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۲ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn