کد خبر : 99048
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۳۴
2 بازدید

ریزش چاه، جان فردی را در سراب گرفت

ریزش چاه، جان فردی را در سراب گرفت

بازدید:۳ صد آنلاین | رئیس هلال احمر سراب اظهار کرد: در پی ریزش چاه و جان باختن فردی در روستای هریس سراب، نجاتگران هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و با همکاری عوامل آتش نشانی سراب نسبت به رهاسازی فرد جان باخته اقدام کردند. به گزارش صد آنلاین،  هادی پهلوانی در تشریح جزئیات عملیات امدادرسانی

ریزش چاه، جان فردی را در سراب گرفت

بازدید:۳

صد آنلاین | رئیس هلال احمر سراب اظهار کرد: در پی ریزش چاه و جان باختن فردی در روستای هریس سراب، نجاتگران هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و با همکاری عوامل آتش نشانی سراب نسبت به رهاسازی فرد جان باخته اقدام کردند.

به گزارش صد آنلاین،  هادی پهلوانی در تشریح جزئیات عملیات امدادرسانی گفت: عصر یکشنبه، در پی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (E.O.C) مبنی بر جان باختن فردی حین حفر چاه در روستای هریس سراب، تیم امداد و نجات شعبه هلال احمر سراب شامل ۵ نجاتگر سریعا به محل حادثه اعزام شد.

 

وی ادامه داد: این فرد مردی ۵۰ ساله بود که بر اثر ریزش چاه حین حفاری جان باخته بود و امکان دسترسی به وی بر اثر احتمال ریزش بیشتر وجود نداشت. لذا امدادگران با همکاری عوامل آتش نشانی و مردم محلی اقدام به حفر مسیر دیگری برای دسترسی به وی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان شرقی، پهلوانی افزود: بعد از سه ساعت عملیات سخت و طاقت فرسا، جسد فرد فوت شده از چاه به بیرون منتقل و به عوامل شهرداری تحویل شد.

مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn