کد خبر : 99179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
2 بازدید

هدی زین‌العابدین و استایل متفاوت پاییزی + عکس

هدی زین‌العابدین و استایل متفاوت پاییزی + عکس

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با شروع فصل پاییز و سرمای هوا، هدی زین‌العابدین تصویری از خود با یک لباس گرم منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. هدی زین‌العابدین، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل تهران که متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ است، با انتخاب‌های شیک و خاص خود همیشه نظر طرفداران و علاقه‌مندان

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با شروع فصل پاییز و سرمای هوا، هدی زین‌العابدین تصویری از خود با یک لباس گرم منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هدی زین‌العابدین، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل تهران که متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ است، با انتخاب‌های شیک و خاص خود همیشه نظر طرفداران و علاقه‌مندان به مد و لباس را جلب می‌کند. او کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال «سقوط یک فرشته» به شهرت رسید.

جدیدترین استایل پاییزی او نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بار دیگر توانسته است توجه‌ها را به خود جلب کند. در این تصویر، هدی زین‌العابدین با لباسی چرم و زیبا که با حال و هوای پاییزی هماهنگ است، دیده می‌شود.

هدی زین‌العابدین نه تنها به خاطر توانایی‌های بازیگری‌اش بلکه به واسطه انتخاب‌های مد و استایل خود، همواره مورد توجه رسانه‌ها و مردم بوده است. او با هر بار ظاهر شدن، طرفداران و علاقه‌مندان خود را شگفت‌زده می‌کند و این بار نیز با استایل پاییزی‌اش، همان انرژی و جذابیت همیشگی را به نمایش گذاشته است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn