کد خبر : 99184
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
2 بازدید

کریستیانو رونالدو احساساتی شد؛ گل امروز متعلق به پدرم بود

کریستیانو رونالدو احساساتی شد؛ گل امروز متعلق به پدرم بود

به گزارش خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو، اسطوره‌ای که نامش با درخشش و افتخار عجین شده است، بار دیگر توانست چشم جهانیان را به خود خیره کند. اما این بار نه تنها مهارت‌های بی‌نظیر فوتبالی‌اش، بلکه عواطف و احساساتش قلب‌ها را به لرزه درآورد. در دیدار اخیر النصر مقابل الریان در چارچوب لیگ نخبگان آسیا که

به گزارش خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو، اسطوره‌ای که نامش با درخشش و افتخار عجین شده است، بار دیگر توانست چشم جهانیان را به خود خیره کند. اما این بار نه تنها مهارت‌های بی‌نظیر فوتبالی‌اش، بلکه عواطف و احساساتش قلب‌ها را به لرزه درآورد.

در دیدار اخیر النصر مقابل الریان در چارچوب لیگ نخبگان آسیا که با برتری ۲-۱ شوالیه‌های نجد به پایان رسید، رونالدو گل پیروزی تیمش را به زیبایی به ثمر رساند؛ اما آنچه این گل را ویژه‌تر کرد لحظه‌ای بود که او با چشمانی به آسمان دوخته به پدر مرحومش ادای احترام کرد. این روز خاص مصادف با تولد پدر رونالدو بود و او با اشاره‌ای ساده به آسمان از او یاد کرد. فوق‌ستاره پرتغالی بعد از بازی به هوادارانش گفت: «گل امروز طعم متفاوتی داشت… کاش پدرم زنده بود، چون امروز سالروز تولد اوست.»

بله، حتی بزرگ‌ترین قهرمانان نیز گاهی اوقات تمام احساسات شخصی زندگی خود را به زمین بازی می‌آورند.

رونالدو با زدن هفتمین گل خود در هشت بازی نه تنها نشان داد که سن فقط یک عدد است، بلکه ثابت کرد که تعهد و عشق به فوتبال می‌تواند فراتر از محدودیت‌های جسمانی باشد. او آماده است تا شنبه آینده بار دیگر به میدان برود و مقابل العروبه در لیگ حرفه‌ای عربستان هنرنمایی کند. در حالی که شایعات درباره تمدید قرارداد او در النصر شدت گرفته، این حقیقت که رونالدو هنوز به درخشش در زمین فوتبال ادامه می‌دهد، یک چیز را قطعی می‌کند: این افسانه هنوز پایان ندارد.

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی بی‌همتا/ من را این‌گونه به یاد بیاورید…

کریستیانو رونالدو احساساتی شد؛ گل امروز متعلق به پدرم بود

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn