کد خبر : 99236
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
1 بازدید

پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل – میانه به ۹۵ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل – میانه به ۹۵ درصد رسید

خیرالله  خادمی مدیر عامل ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه  راه آهن میانه- اردبیل با هدف اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی در دستور کار قرار گرفت، گفت:  در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به  ۹۵ درصد رسیده و بخش روسازی این پروژه در حال اجراست. وی ادامه

خیرالله  خادمی مدیر عامل ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه  راه آهن میانه- اردبیل با هدف اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی در دستور کار قرار گرفت، گفت:  در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به  ۹۵ درصد رسیده و بخش روسازی این پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: این پروژه با همت نیرو‌های داخلی و مهندسان با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است و تاکنون ۱۸ هزار و ۵۵ تن خطوط ریلی برای این مسیر تامین شده است و ۱۴۲ کیلومتر هم ریل گذاری صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه آهن میانه – اردبیل ۱۷۵ کیلومتر طول دارد و یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های ریلی کشور است، گفت: در راه آهن اردبیل – میانه  سی و پنج کیلومتر تونل طراحی شده  و ۳۵ کیلومتر پل‌های عظیم در این پروژه قرار گرفته و به عنوان یک پروژه مهم و قابل ارائه در دستور کار قرار گرفته  و طبق برنامه ریزی صروت گرفته پایان سال به بهره برداری می رسد.

خبرنگار: محبوبه کباری

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn