کد خبر : 99352
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
0 بازدید

راهکار عالی برای جلوگیری از دعوای زن و شوهر

راهکار عالی برای جلوگیری از دعوای زن و شوهر

برای حل اختلافات زناشویی در زندگی مشترک باید با روش های صحیح و درست با همسر خود در مواقع جر و بحث برخورد داشته باشیم تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنیم. به گزارش سایت خبری پرسون، بروز دعوا در زندگی مشترک به معنی اتمام این زندگی و رابطه مشترکتان نیست پس هیچگاه در


برای حل اختلافات زناشویی در زندگی مشترک باید با روش های صحیح و درست با همسر خود در مواقع جر و بحث برخورد داشته باشیم تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، بروز دعوا در زندگی مشترک به معنی اتمام این زندگی و رابطه مشترکتان نیست پس هیچگاه در هنگام دعوا با همسرتان ، او را با دیگران مقایسه نکنید و به او طعنه نزنید. این مقایسه ها باعث دل شکستگی همسر و فاصله گرفتن زوجین از هم می شود.

دعوا با همسرتان را زیاد کش ندهید

همیشه دعوا را زود تمام کنید و زمانی به ادامه بحث بپردازید که حال هر دوی شما مناسب باشد. در تمامی این دسته مطالب خانواده پلاس نمناک گفته ایم که پایان دادن هر چه سریعتر به جر و بحث به نفع هر دوی شماست پس لطفا از کش دادن دعوا لذت نبرید.

توجه به خواسته های خود و همسرتان

هر دو نیازها و خواسته هایتان را بیان کنید اما نظراتتان را به یکدیگر تحمیل نکنید. سعی مشکل را از زاویه دید همسرتان نیز ببینید و خواسته ها و نگرانی هایش را درک کنید.

راه حل مناسب جهت رفع اختلافات زناشویی

عوامل مختلفی در موفقیت رابطه زناشویی موثرند که برخی از آن ها مانند کنار گذاشتن تلفن همراه هنگام صحبت کردن با همسر، بهره مندی از تفریحات مشترک و استفاده مداوم از واژه هایی مثل “لطفاً” و “متشکرم بسیار ساده و تاثیرگذار هستند.

یکی دیگر از عوامل موفقیت جهت رفع اختلافات زناشویی که از پیچیدگی های بیشتری برخوردارند، آگاهی از روحیات همسر است که مستلزم آزمون و خطا و در نظر گرفتن شرایط و عوامل مختلف می باشد.

راه حل مناسب دیگر جهت رفع اختلافات زناشویی این است که زن و شوهر باید جر و بحث های “امروز” را فراموش کرده و بر روی “آینده” متمرکز شوند تا ذهنشان منحرف شده و فرصتی برای آشتی کردن با یکدیگر بیابند.

در چنین شرایطی زوجین می توانند با همفکری و تصویرسازی رویدادهای آتی اختلافات را کاهش داده و احساسات فعلی شان را تا حد زیادی کنترل کنند و از بروز اختلافات متداول پیشگیری نمایند.


منبع: نمناک

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn