کد خبر : 99472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
25 بازدید

واریز یک میلیون تومان علی الحساب همسان سازی بازنشستگان کشوری و فرهنگیان تا کی ادامه دارد!؟

واریز یک میلیون تومان علی الحساب همسان سازی بازنشستگان کشوری و فرهنگیان تا کی ادامه دارد!؟

میزان: نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولین سازمان برنامه و بودجه تاکید داشتند که فعلا روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق را ادامه خواهند داد تا در فرصتی دیگر، هم وضعیت تامین منابع به درستی صورت گرفته و هم در رابطه با اصلاحات آن اقدام کنند.  جعفر قادری نائب رئیس

میزان: نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولین سازمان برنامه و بودجه تاکید داشتند که فعلا روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق را ادامه خواهند داد تا در فرصتی دیگر، هم وضعیت تامین منابع به درستی صورت گرفته و هم در رابطه با اصلاحات آن اقدام کنند.

واریز یک میلیون تومان علی الحساب همسان سازی بازنشستگان کشوری و فرهنگیان تا کی ادامه دارد!؟

 جعفر قادری نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رویکرد دولت در زمینه اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید دارند که حدود ۷۳۵ همت در بودجه عمومی و هدفمندی یارانه‌ها کسری داریم و در موضوع ۶۰ همتی که در همسان سازی حقوق بازنشستگان بر آن تاکید شده، منابع پاسخگو نیست.

 

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید داشت، اگر بنا باشد متناسب با حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق مذکور را مدنظر قرار دهیم، آن‌هایی که حقوق بالایی دریافت می‌کنند، حقوقشان شدیداً افزایش پیدا کرده و حقوق بگیران پایین چیزی دستگیرشان نمی‌شود و شاید نیاز باشد تعدیل‌هایی در این بخش صورت گیرد. البته پیش از هر کاری دیدگاه‌های دولت در این بخش، باید به مجلس آورده و در مجلس تصمیم‌گیری شود.

 

 

وی با بیان اینکه اگر دولت در این بخش لایحه‌ای را به مجلس ارائه دهد و قصد اصلاح مصوبات مجلس در این بخش‌ها را داشته باشد دیگر نمی‌توان نام این مصوبه را همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گذاشت، ادامه داد: در این صورت اسم این فرایند و دیدگاه، حمایت از گروه‌های کم درآمد بازنشسته خواهد بود که بحثی جداست.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn