کد خبر : 99666
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
7 بازدید

اختصاصی خبرورزشی؛ علاقه ساپینتو برای بازگشت به استقلال تایید شد/ هنوز کسی با مربی پرتغالی تماس نگرفته

اختصاصی خبرورزشی؛ علاقه ساپینتو برای بازگشت به استقلال تایید شد/ هنوز کسی با مربی پرتغالی تماس نگرفته

به گزارش خبرورزشی، خبری که شب گذشته درباره نامه سرگشاده ریکاردو ساپینتو منتشر شد، بسیار عجیب بود. مرد پرتغالی در شرایطی که جواد نکونام روی کاغذ سرمربی استقلال است، برای بازگشت به تهران چراغ سبز نشان داد. هرچند درباره درستی این بیانیه تردیدهای زیادی مطرح شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد ساپینتو که این روزها تیمی

به گزارش خبرورزشی، خبری که شب گذشته درباره نامه سرگشاده ریکاردو ساپینتو منتشر شد، بسیار عجیب بود. مرد پرتغالی در شرایطی که جواد نکونام روی کاغذ سرمربی استقلال است، برای بازگشت به تهران چراغ سبز نشان داد. هرچند درباره درستی این بیانیه تردیدهای زیادی مطرح شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد ساپینتو که این روزها تیمی ندارد، به شدت تمایل دارد به استقلال برگردد.

یکی از نزدیکان این سرمربی پرتغالی در گفت و گو با خبرورزشی، تایید کرد که بیانیه فوق از سمت تیم رسانه‌ای او منتشر شده و منافاتی هم با قوانین حرفه‌ای ندارد چرا که هم سرمربی استقلال استعفا کرده و هم ریکاردو تنها از یک علاقه صحبت کرده و نه جزییات دیگر. هرچند وقتی مرتبه قبلی صحبت از بازگشت ساپینتو شد، در خبرورزشی نوشتیم او درخواست کرده مطالباتش پرداخت شوند و این بار هم همین مطالبه را دارد. با این وجود تا این لحظه هنوز هیچ تماسی از سمت باشگاه استقلال با سرمربی سابق‌اش گرفته شده و شاید مدیران باشگاه منتظرند ابتدا تکلیف نکونام مشخص شود و بعد به سراغ جانشینش بروند تا به مشکل نخورند. به هر ترتیب ساپینتو آماده است و اکنون توپ در زمین مدیریت است.

البته با توجه به اینکه در لیست مربیان موقت استقلال اثری از خسرو حیدری نبوده، به نظر ساپینتو در حال حاضر گزینه اصلی مدیریت و هلدینگ نیست چرا که اگر بنا به آمدن او بود، حیدری بهترین گزینه برای فراهم کردن شرایط بازگشت مربی پرتغالی محسوب می‌شد چون آنها دو فصل قبل با هم روی نیمکت آبی‌ها می‌نشستند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn