کد خبر : 99685
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
9 بازدید

یک بازیکن استقلال آن آدم سابق نیست!

یک بازیکن استقلال آن آدم سابق نیست!

به گزارش پارسینه پلاس،سید حسین حسینی شب گذشته روی گل اول السد به استقلال اشتباه فاحشی داشت هرچند که در ادامه با واکنش‌های خود موقعیت‌های بسیاری را از السد گرفت و گل دوم را هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. با همه این‌ها به نظر می‌رسد گلر شماره یک آبی‌ها شرایط ایده‌آل فصل پیش

به گزارش پارسینه پلاس،سید حسین حسینی شب گذشته روی گل اول السد به استقلال اشتباه فاحشی داشت هرچند که در ادامه با واکنش‌های خود موقعیت‌های بسیاری را از السد گرفت و گل دوم را هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. با همه این‌ها به نظر می‌رسد گلر شماره یک آبی‌ها شرایط ایده‌آل فصل پیش را ندارد و حالا دروازه‌بان سال‌های دور استقلال نیز در مورد عملکرد سیدحسین نظر متفاوتی دارد.

منصور رشیدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره عملکرد حسینی به ورزش سه گفت: سید حسین پسرم است و شاگرد خودم بوده اما در صحنه منجر به گل اول السد دچار اشتباه فاحشی شد. به شخصه روی عملکرد حسینی و بیرانوند حساس هستم و به همین جهت بازی‌های آنها را زیر نظر دارم. هر دروازه‌بانی ممکن است اشتباه کند. یک لحظه است و یک اشتباه و برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد.

او درباره علت بروز چنین اشتباهی از دروازه‌بانی مثل حسینی اظهار کرد: حسینی از لحاظ روحی و ذهنی آمادگی خوبی برای این بازی نداشت. علتش هم حواشی اخیر تیم است؛ وگرنه چنین دروازه‌بانی هم تجربه لازم را دارد و هم بارها خودش را ثابت کرده. موضوع مهم دیگر این است که نمی‌دانم تمرینات حسینی چگونه است. قطعا فشار بدنی‌ای که یک دروازه‌بان ۲۰ ساله می‌تواند تحمل کند را نباید روی یک دروزاه‌بان ۳۰ ساله آورد. سید فصل پیش بهترین گلر بود و توانست دستکش طلا بگیرد و به تیم ملی دعوت شود اما امسال مشخص است که به لحاظ ذهنی آن آدم سابق نیست.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn