کد خبر : 99740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
1 بازدید

استایل متفاوت و جوان پسند بهاره رهنما در پایتخت مجارستان

استایل متفاوت و جوان پسند بهاره رهنما در پایتخت مجارستان

به گزارش بازیگر 360 ، در این تصاویر، رهنما با ظاهری متفاوت و جوان پسند دیده می‌شود که نشان از علاقه او به مد و استایل‌های جدید دارد. استایل تمام بنفش او در یکی از این عکس‌ها، بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. سفر به بوداپست و دلایل آن هنوز دلیل سفر

به گزارش بازیگر 360 ، در این تصاویر، رهنما با ظاهری متفاوت و جوان پسند دیده می‌شود که نشان از علاقه او به مد و استایل‌های جدید دارد. استایل تمام بنفش او در یکی از این عکس‌ها، بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

سفر به بوداپست و دلایل آن

هنوز دلیل سفر بهاره رهنما به بوداپست مشخص نشده است، اما برخی منابع خبری از دیدار او با دخترش در این سفر خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد رهنما قصد دارد مدتی را در این شهر زیبا سپری کند و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کند.

استایل متفاوت و جوان پسند بهاره رهنما در پایتخت مجارستان

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی

انتشار تصاویر بهاره رهنما در بوداپست با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. برخی از کاربران از استایل جدید او ابراز تعجب کرده و برخی دیگر آن را ستایش کرده‌اند. بسیاری از کاربران نیز به زیبایی‌های شهر بوداپست اشاره کرده‌اند و از رهنما برای انتخاب این مقصد زیبا تشکر کرده‌اند.

بهاره رهنما؛ هنرمندی چند وجهی

بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد. او در سال‌های اخیر با انتشار کتاب‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

سفر بهاره رهنما به بوداپست و انتشار تصاویر او با استایل جدید، نشان از علاقه این هنرمند به تجربه‌های جدید و سفر است. او با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، ارتباط نزدیکی با مخاطبان خود برقرار کرده و به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های هنری ایران تبدیل شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn