کد خبر : 99774
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
17 بازدید

قتل پدر به دلیل بیدار کردن پسرش از خواب

قتل پدر به دلیل بیدار کردن پسرش از خواب

همشهری آنلاین؛ حوادث: این حادثه چند روز قبل در شمال شرق پایتخت رخ داد. آن روز گزارش قتل مردی ۵۰ ساله به تیم جنایی اعلام شد. زمانی که ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حضور یافتند با پیکر بی جان مردی ۵۰ ساله مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته

همشهری آنلاین؛ حوادث: این حادثه چند روز قبل در شمال شرق پایتخت رخ داد. آن روز گزارش قتل مردی ۵۰ ساله به تیم جنایی اعلام شد. زمانی که ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حضور یافتند با پیکر بی جان مردی ۵۰ ساله مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود. عامل جنایت کسی جز پسر ۱۸ ساله خانواده نبود که پس از جنایت، از خانه فرار کرده بود. مادر خانواده که شاهد جنایت بود، ‌ به ماموران گفت: پسرم آرتین اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت. او شیشه، ‌گل و کوکائین مصرف می کرد. به دلیل اعتیادش مدام با پدرش درگیری و اختلاف داشت.

وی ادامه داد: روزحادثه آرتین پسرم خواب بود که همسرم بالای سر او رفت و به پایش ضربه ای زد تا از خواب بیدار شود. آرتین که از خواب پرید به شدت عصبانی شد و به سمت آشپزخانه رفت تا چاقویی بردارد. هرچه تلاش کردم مانع شوم نشد و پسرم با چاقو چندین ضربه به پدرش زد. وقتی همسرم خون آلود روی زمین افتاد، پسرم وحشت زده خانه را ترک کرد.

پایان فرار

به دنبال فرار این متهم، تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد تا اینکه ردپای وی در خانه دوستش به دست آمد. با این سرنخ ماموران راهی مخفیگاه وی شدند و او را دستگیر کردند. متهم ۱۸ ساله در بازجویی ها به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت به شدت پشیمان است و عذاب وجدان دارد. او گفت: چند ماه قبل با دوستان ناباب رفت و آمد کردم و معتاد به مواد مخدر شدم. از آن پس، زندگیم رو به تباهی رفت. مواد مخدر، موجب شد تا انگیزه ام برای زندگی از دست بدهم و در نهایت دستانم به خون پدرم آلوده شود.

وی ادامه داد: پدرم مدام مرا نصحیت می کرد تا دور مواد را خط بکشم اما من گوشم به حرف های او بدهکار نبود تا اینکه روز حادثه با پا ضربه ای به من زد و بیدارم کرد. من خواب بودم و وقتی بیدار شدم، خشم تمام وجودم را فرا گرفت. فریاد کشیدم که چرا مرا بیدار کردی و او گفت باید در زندگیم هدف مشخص کنم. به کمپ بروم، مواد را ترک کنم و سپس کار مناسبی برای خودم دست و پا کنم. من اما اصلا به حرفهای پدرم اهمیت نمی دادم. نمی دانم چه شد که چاقویی برداشتم و به زندگی او پایان دادم. قصد قتل نداشتم و خیلی پشیمانم.

این متهم پس از اقرار به جنایت بازداشت شد و تحقیقات از وی توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn