کد خبر : 99922
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۰۴
3 بازدید

هوادار می‌تواند سکوی پرتاب استقلال باشد/ مصاف با النصر نزدیک است

هوادار می‌تواند سکوی پرتاب استقلال باشد/ مصاف با النصر نزدیک است

به گزارش خبرورزشی، تیم هوادار که با سرمربیگری مهدی رحمتی در فصل جدید لیگ برتر شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند می‌تواند سکوی پرتابی برای استقلال بحران زده و بدون سرمربی به سمت صدر جدول باشد. گرچه کسب سه امتیاز توفیر چندانی برای نزدیک شدن استقلال به صدر جدول نخواهد داشت اما به هر حال

به گزارش خبرورزشی، تیم هوادار که با سرمربیگری مهدی رحمتی در فصل جدید لیگ برتر شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند می‌تواند سکوی پرتابی برای استقلال بحران زده و بدون سرمربی به سمت صدر جدول باشد.

گرچه کسب سه امتیاز توفیر چندانی برای نزدیک شدن استقلال به صدر جدول نخواهد داشت اما به هر حال این بازی و این پیروزی احتمالی می‌تواند استقلال را تا حد زیادی از شرایط بحرانی هفته‌های اخیر به ویژه پس از شکست مقابل السد و استعفای کلامی و رسمی جواد نکونام جدا کند.

تیم استقلال که پیش از این به یک وضعیت بحرانی در بحث مدیریتی و کادر فنی رسیده بود حالا شاید بتواند بعد از شکست مقابل السد قطر با انرژی و شرایطی مطلوب خودش را به لیگ برتر برگردانده و آماده رسیدن به روزهای خوبش باشد.

مروری بر دیدارهای بعدی استقلال پس از مسابقه با هوادار یعنی ذوب آهن و النصر که اول آبان برگزار می شود، این فرصت را در اختیار استقلال قرار می‌دهد که بتواند باز هم با کسب پیروزی شرایطش را بهبود بخشیده و منتظر بازی سنگین با النصر عربستان باشد. پس از آن نیز به سراغ دیداربا تیم‌های تراکتور و سپاهان که هر کدام از آنها ۶ امتیازی هستند برود.

هواداران تیم استقلال در هفته‌های اخیر شرایط بحرانی و روزهای بدی را تجربه کردند و قطعاً پیروزی استقلال در مصاف مقابل تیم هوادار که سرمربی‌اش هم یک استقلالی است می‌تواند فرصت مطلوبی برای آبی پوشان تهرانی باشد تا هم دل هوادارانشان را به دست بیاورند و هم خودشان را تا حد زیادی با شرایط مطلوب مورد نظر باشگاه هماهنگ کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn